سایز صفر و یک هرکدوم یک بسته
یه بسته میگیرن معمولا حالا اگ خودت دوست داشتی میتونی یه شوهرت بگی بگیره بزارین کنار
من چون گرفتم ب مامانم گفتم نگیره
ابسته 40تایی سایز 1
دو بسته یک و یه بسته هم صفر
فعلا یکی بخر صفر و یک چون اصلا شاید دیدی اون برندی که خریدی بهش حساسیت داشت مجبوری عوضش کنی اگر بردارن ازت
مادر شوهرم بنده خدا از ذوقش رفته سه تا سایز ۱ گرفته ۴ تا سایزدو ۵ تا سایز سه ۴ تا هم سایز ۴😄😄
دیگه پوشکشم خانواده من بگیرن!؟؟؟؟؟؟😐😐😐😐😐
یک بسته کافی
من همسرم خودش میگیره
من فعلا یدونه صفر برا بیمارستان خریدم فقط ببینم اصلا این مارک بهش میسازه بعد میخرم چون ممکنه هر مارکی به هر پوستی نسازه
یه بسته ۴۰ تایی گرفت
ما فعلا داریم قیمت قبلی هارو انبار میکنیم😂😂شوهرم هرجا میبینه زود میخرخ
من یدونسایز یک مولفیکس گرفتم،نمیدونستم بایدچندتابخرم
من یه بسته میگیرم فقط
من مامانم دو بسته ۴۰تایی سایز۱خریده
یکی دوبسته بگیر عزیزم
یکی سایز صفر تعداد پایین
یدونه هم سایز یک
یه بسته
ما یه بسته سایز صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.