۵ پاسخ

سرلاک واجبه دادنش

من حریره بادام خریدم خیلی خوشمزه بود اما گندم و موز اصلا دوست نداره خودمم خوردم انگار طعم موز ترش شده میده
شنیدم گندم و‌خرما هم خوشمزه

بنظرم از داروخانه نخر سرلاک ارگانیک بخر

من گندم میدم دوست داره .
گندم وخرما خوشمزه است

گندم و خرما
گندم و موز
فرنی
حریره بادام
گندم ساده
گندم و میوه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی