چرا من خیلی گرمم کسی هست مثل من

۱۳ پاسخ

منم هستم میلم بیشتر ب سردی می‌ره 🥴

منم همینطورمم

منننننننن 😓

خب مگه کولر نمیزنین

منننن به شدت،شبا قبل خواب میرم پاهامو میشورم

من 😶اصلا نمیتونم تحمل کنم شبا تا صب بزاری میرم تو راهرو میخابم با اینکه کرمانشاه بارون میباره کمی هوا سرده شبا ولی باز از گرما خیس میشم

من هفته شما مدام گر داشتم وحشتناک بود

منم از ماه ۸و نه همینطوری شدم الان دوباره یکمی بهتر شدم به شدت عرق میکردم
تا میتونی لباس خنک بپوش

وای منم دارم عین بستنی آب میشم از گرما....اتیش می گیرم

منم خیلی گرمم میشه

من همین الان دارم خفه میشم

اره من کلا آدم سرمایی بودم ولی تو بارداری خیلی گرمایی شدم

اره گلم منم همینطور

سوال های مرتبط