سه ماهگی جیگر مامان!🐻🤎
بمونی برام فرشته ی من 🌈

تصویر
۷ پاسخ

کولیک داشت دخترت یا ن. دل درد اینا بشه.

ای جونم دختر توپولی. حتما باز میخاهی بگی ریزه. میخام غذاش بدم چاقش کنم خخخ ماشالله عالیه

چ تم قشنگی🤍

۱۲۰ سالگیت تدی کوچولو

خودااااا
ایشالله ۳۰۰ سالگیش💃😎

خداحفظش کنه

خداحفظش کنه وزنش چقده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی