ماهی بخورم نفخ شیرم بدمزه ممیشه رفلاکس بدنی

۲ پاسخ

ن عالیه

نه اتفاقا ماهی شیر و زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمدحیدروزهرا مامان محمدحیدروزهرا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی