دوستان تو خونه لباس چی میپوشونین

۱۰ پاسخ

من دو روزه شرچع کردم تیشرت شورتک خریدم

بادی خالی
یوقتی بادی شلوار
یوقت استین کوتاه و شلوارک
بستگی ب هوا داره ولی ی لایه میپوشونم

بادی آستین کوتاه و شلوار یا رامپر روزاا که گرم تره شبا هم بادی آستین بلند یا بلوز و شلوار

بادی استین کوتاه با شلوار

شرتک شلوارک

سرهمی یا بادی

بادی استین کوتاه

بادی با شلوار

فک کردم خدمو میگی داشتم تایپ میکردم بعد فهمیدم منظورت بچه ست😐😂

شورت...سو.....تین 🤣🤣🤣😂😂
این چه سوالی بلوز شلوار میپشوم

سوال های مرتبط