من دو روزه شرچع کردم تیشرت شورتک خریدم
بادی خالی
یوقتی بادی شلوار
یوقت استین کوتاه و شلوارک
بستگی ب هوا داره ولی ی لایه میپوشونم
بادی آستین کوتاه و شلوار یا رامپر روزاا که گرم تره شبا هم بادی آستین بلند یا بلوز و شلوار
بادی استین کوتاه با شلوار
شرتک شلوارک
سرهمی یا بادی
بادی استین کوتاه
بادی با شلوار
فک کردم خدمو میگی داشتم تایپ میکردم بعد فهمیدم منظورت بچه ست😐😂
شورت...سو.....تین 🤣🤣🤣😂😂
این چه سوالی بلوز شلوار میپشوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.