من تیشرت و شلوارک میپوشم یا شلوار بخاطر اینکه کولر روشنه میترسم مریض بشه
من بادی و تیشرت شلوارک
یا تیشرتی ک زیردکمست با شلوارک
بدون بادی تالا نزاشتمس چالشه برام🥲
رکابی و شلوار
قبلا که چهاردست و پا نمیرفت شلوار پاش نمیکردم
ولی الان پاش میکنم زانوهاش با وجود شلوار زخم شده
من کولر باشه زیر دکمه آستین کوتاه با شلوار نازک نخی ، اگه نه تاپ و شلوارک
بلیز شلوار
رکابی زیر دگمه ،تیشرت شلوارک،استین کوتاه زیر دگمه
زیر دکمه استین کوتاه و بلند و شلوار
سرهمی
یه بادی رکابی
تو زمستونمهمینتنش بود الان که گرمه دیگه
رکابی زیر دکمه
یا تاپ و شلوارک
تیشرت وشلوارک یارکابی وشورتک
پوشک😶😶
تیشرت شلوارک
تیشرت و شلوارک
دختر پسر نداره هوا گرم زیر دکمه
رکابی زیر دکمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.