مامانا تو خونه لباس چی میپوشونین برا پسراتون؟

۱۵ پاسخ

من تیشرت و شلوارک میپوشم یا شلوار بخاطر اینکه کولر روشنه میترسم مریض بشه

من بادی و تیشرت شلوارک

یا تیشرتی ک زیردکمست با شلوارک

بدون بادی تالا نزاشتمس چالشه برام🥲

رکابی و شلوار
قبلا که چهاردست و پا نمیرفت شلوار پاش نمیکردم
ولی الان پاش میکنم زانوهاش با وجود شلوار زخم شده

من کولر باشه زیر دکمه آستین کوتاه با شلوار نازک نخی ، اگه نه تاپ و شلوارک

بلیز شلوار

رکابی زیر دگمه ،تیشرت شلوارک،استین کوتاه زیر دگمه

زیر دکمه استین کوتاه و بلند و شلوار
سرهمی

یه بادی رکابی
تو زمستونم‌همین‌تنش بود الان که گرمه دیگه

رکابی زیر دکمه
یا تاپ و شلوارک

تیشرت وشلوارک یارکابی وشورتک

پوشک😶😶

تیشرت شلوارک

تیشرت و شلوارک

دختر پسر نداره هوا گرم زیر دکمه

رکابی زیر دکمه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی