بچه منم داشت زیاد تر بود روی لبهاش اینا دون های قرمز از گرمی زیاد هست ما هی گرم کرده بودیم محیطش رو و لباس میپوشوندیم بخاطر اون بودبردم دکتر پماد هیدروکورتیزن داده بازینک دوروز زدم خوب شده
والا روزای اول تا ۴۰روز بچه من هی چیزای قرمز میزد میرفت طبیعی بود اما باز با دکترت مشورت کن یه وقت چیزی نباشه اما برای من که نبود
گرمیه
ما وقتی نوزاد اینجوری میشه میگیم وزن اضافه میکنه واس همینه
اب جوشیده یکم بده بخور روزی یک یا دوبار از آب بدنش کمه
براش بتامتازون بزن سریع خوب میشه
دختر منم اینجوری بود گرمش میشد جوش میزد کلاه میذاشتم سرش هم جوش در میاورد
شبیه اگزماست یه دکتر اطفال ببرش
ناخن هاشم اگه بزرگه کوتاه کن
فعلا نمیشه چیزی گفت چون خیلی کمه ، ولی اگه زیاد شد و لپش پر شد از جوشای قرمز و خشک ، حساسیته
یکمکاسنی بزن به پنبه ضربه ای بزن ب صورتش
اره عزیزمممم حساسیت داره بچه
فک کنم گرمی خوردی شیر دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.