۷ پاسخ

دکتر من گفت ۶اردیبهشت بستریت میکنم برای زایمان

من ۱۴اردیبهشتم😍

منم ۱۵ روز مونده و ۱۵ اردیبهشتم به سختی دارم تحمل میکنم

منم ۲۲ اردیبهشت و ۲۲ روز دیگه...

ولییی‌ احتمالا دکترم ختم بارداری بده زودتر😢

تصویر

میاد عزیزم انشاالله بسلامتی چشم بهم بزنی اومده جوجه ات🥺😍

اااا مثل منی😁😁فقط جوجه من پنجشنبه بدنیا میاد چون سزارینم

خوشبحالت ک 15روز دیگه مونده😍😍 واسه منم دعا کن خیلی زود بگذره والا منم خیلی تنهام خسته شدم دیگه 🥺

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی