دکتر من گفت ۶اردیبهشت بستریت میکنم برای زایمان
من ۱۴اردیبهشتم😍
منم ۱۵ روز مونده و ۱۵ اردیبهشتم به سختی دارم تحمل میکنم
منم ۲۲ اردیبهشت و ۲۲ روز دیگه...
ولییی احتمالا دکترم ختم بارداری بده زودتر😢
میاد عزیزم انشاالله بسلامتی چشم بهم بزنی اومده جوجه ات🥺😍
اااا مثل منی😁😁فقط جوجه من پنجشنبه بدنیا میاد چون سزارینم
خوشبحالت ک 15روز دیگه مونده😍😍 واسه منم دعا کن خیلی زود بگذره والا منم خیلی تنهام خسته شدم دیگه 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.