۴ پاسخ

من دی ماه اینو کادو برای تولد پسرم خریدم ۲۷ تومن

تصویر

خوبه البته خودش نمیتونه رانندگی کنه با کنترل جدا خودمون می‌بریم

تصویر

موتور چهار چرخ هست، کادوی عموش هست نمیدونم چند خریده

تصویر

پولو بریزی تو جوب و اتیشس بزنی به نظرم بهتره تا هزینه ماشین شارژی کنی

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی