۲ پاسخ

دختر منم .فک کنم طبیعیه

دختر منم اینجوریه همه گفتند ببر ترسشو بگیر و قران بذار نبردم قران و چاقو و نمک میزارم ولی ترسشو فک نکنم برم بگیرم اخه معمولا مثل ما میپرسن فک کنم عادیه با اینکه دلم میسوزه براشون

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی