من 14 روزه رژیمم هیچی نمیخورم 😂
فستم میگیرم
ورزش هم میکنم
95 کیلوام 🤦♀️
تو این 14 روز خودمو وزن نکردم
فست نیستم ولی از ۸۶ اومدم ۸۳ تو ۳ ماه
مامان من فکر کنم تو یه ماه پنج کیلو کم کرد
من با فست ۴کیلو کم کردم شیرینی جات،نوشابه اینا رو حذف کردم،برنج و نون رو کم کردم بیشتر غذاهای خودمو با فر درست میکردم که روغن کمترمصرف کنم چای سبز و سبزیجات اینام میخوردم
من دو ماه رژیم بودم بعضی روزا فست میشدم همه چیز میخوردم ولی کالری شماری میکردم هر چی میخوردم تو دو ماه ۱۰ کیلو کم کردم
فست نبودم ولی دوست دوماه 7کیلو کم کردم چند روز غذاتو کم کنی معدن کوچیک میشه عادت میکنی برنج 6قاشق بخور خورشت 3,4تا بخور و کالری شماری داشته باش
من از ۹ فروردین شروع کردم،دیروز وزن کردم دو کیلو لاغر شده بودم،البته از چهارشنبه تا جمعه هم رژیم نبودم،هفته اول قند رو حذف کردم،اما میرم خونه مامانم اینا نمیذارن
لباسای قبلیم اندازم نمیشد ۲۰ کیلو کم کردم
بنام خدا اصلا اراده ندارم چند روز سفت و سخت رعایت میکنم بعدش وا میدم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.