سلام خانما برا بچه ۱ساله چه شیرخشکی خوبه

۴ پاسخ

نان 3

من اپتامیل پرونوترا ۳ میدم

اگه مشکل خاصی ندارد نان بده مواظب باش یبوست نشه

فرق نداره
نان بده

سوال های مرتبط