۹ پاسخ

۳۵ هفته و ۵ روز

من ۳۴ هفته دکتر گفت قطع کنم

من ۳۷ هفته میرم نوبت زایمان بگیرم حالا ببینم طبیعی میگه یا سزارین. بهم گفت تا اون موقعی میای آسپرین بخور

سی شش هفته چهار روز قطع کردم

٣٤هفته برا من قطع كردن دكتر

پایان ۳۶

پایان ۳۶

من ۳۶تموم شد قط کردم

دکتر من گفت تا پایان هفته سی و شش

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد