۴ پاسخ

شیش ماهگی سخته عزیزم

وووی چرا🥺 حتما حساسیتی چیزی نشون داده
برای نیارای من سبک بود خداروشکر
برعکس چهارماهگی خیلی اذیت شد

دختر من ۴ماهگی روزد ۴روز نمام شیر نمیخورد یه بند باید بغلش میکردیم اما الان خوبه خداروشکر

وای چرااا
خداروشکر برای دختر من خیلی سبک بود حالش زیاد بد نشد

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی