سنو واژینال سخته من سزارین شدم خیلی میترسم

۱۳ پاسخ

نه عزیزم من انجام دادم چیزی نیس اصا

ببین ی چیزی شبیه همون ا.ل.ت.مرد هستش میزارن داخل
و از اون باریکتر هم هس نگران نباش درد ناک نیس

نه اصلااااا

درد داره مخصوصا وقتی میخواد تخمدان هارو ببینه چپ و راست میکنه. بیشتر حس بدیه

در مقابل اون معاینه لگنی که میکنن برای امتحان و یادگرفتن این هیچی نیست

مگه هنگام رابطه درد داری اینم عین اون

نه عزیزم اصلا درد نداره

من دوبار انجام دادم گفتم بده خودم ببرم تو
داد

نه اصلا نگران نباش

نه اصلا متوجه نمیشی

من تو بارداری انجام دادم و درد داشت🫠

نه اصلا

نه اصلا هیچی نیست

سوال های مرتبط