سلام خانما وقتتون بخیر /فرنی با شیرخشک چجوری درست میکنید؟

۲ پاسخ

همون ک مامان شاهان گفت فقط بزار از داغی بیوفته بعد اضافه کن

اول بااب درست کن بعد برااینکه رقیق بشه شیرخشک درست کن تااون اندازه دلخواه اضافه کن بش

سوال های مرتبط