۲ پاسخ

ایشلا نی نی داری 🥺❤️

منم دقیقا مثل تو 7 روزه تاخیر دارم روز 5 ام زدم منفی بود کمر درد شدید با سمت چپم تخمدانم باد کرده درد میکنه فردا میخوام برم بتا بدم دعا کنینننن مثبت شه 🥺🤲

سوال های مرتبط