۸ پاسخ

خودش به تنهایی بلند میشه و ۸ قدم راه میره .
مامان و ممه میگه.
دست میزنه و میرقصه
ولی هنوز نمیتونه شیشه‌ شیرشو بگیره و خودش شیرشو‌ بخوره

دختر من خسته است یک کم.هنوز چهار دست و پا نمیره حتی
فقط دو روزه حالتشو میگیره 😂😂😂
ماما دَدَ میگه
دست میزنه
نای نای میکنه 😅

شیشه شیرش چ مارکیه گلم؟

با کمک راه میره ، کلاغ پر و لی لی لی حوضک و دست دستی میکنه

فضولی درجه یک انجام میده
از مبل و در و دیوار میگیره و بلند میشه
کلمه هم معنی دار فقط بابا و عه میگه
بی معنی گا ب بو خ😂
هر حروفی رو میگه الا م🤦🏻‍♀️

پناه خانم چند سیسی شیر میخوره

دختر من مستقل از شیش ماهگی میشینه الانم چهار دست و پا میره از وسایل میگیره وایمیسته و راه میره امروز سه قدم بدون کمک خودش رف( بابا مامان هاپو بده به به پیشی) میگی دالی میکنه بوس پرت میکنه بای بای میکنه دوتا دندون داره گازم میگیره 😂

چیزای زیادی نمیگن ولی راه میره یکیشون

سوال های مرتبط