۵ پاسخ

پسرم فقط داخل روروئک میتونه حرکت کنه، فقط غلت میزنه، چهار دست و پا نمیره
هر بچه ای یه جوره

نه بابا زوده هنوز
با وسیله می‌تونه اما مستقل نه
مستقل هم نمیتونه وایسته

دست میگیره به همه چی راه میره

پسر من راست وایمیسه ولی هنوز راه نمیره

ن هنوز زوده پسر من روروئکشو میگیره پا میشه یا میگیره ب دیوار و مبل ...ولی هنو راه نمیره ک

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان علی و تو دلیهام مامان علی و تو دلیهام ۲ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۲ سالگی