۳ پاسخ

اره برفکه🥲
شیرمیخوره؟؟

اره عزیزم نیستاتین بده پسر من بود اگه دیدی خوب نشد تا ۲ هفته دوره درمان داره

ازه گلم نیستاتین بگیز هر ۶ ساعت ۱.۵ سیسی بده بهش
اگه خوب نشد دوتا قرص فلوکونازول بگیر خودت یکی‌امروز یکی فردا خودت بخور کامل خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۶ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۷ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی