دقیقا من همین طوی
آره بخدا منم کلی فیلم گرفتم تا۳_۴دقیقه اما تکون نمیخورد بعدش ک فیلم قطع میکردم شروع میکرد 🥲
من یبار به زور گرفتم😁😂
دخمل منم همینه 🤣🤣
دقییییییقا بچه منم همینطوره
دقیقا منم همین مشکل دارم🤣من یه وقتایی حتی یکی رو هم صدا می کنم که حرکت شو ببینه بازم اونجا حرکت نمی کنه 🤣
وای منم همینم خیلی جالبه فکر میکردم من نمیتونم 😅
ب نظرم هنو زوده یکم دیگ تکوناش طولانی میسه سریع بگیر منظم تر میشه قشنگ میفهمی کی میخاد شروع کنه
بچه منم همینجوریه ،شکمموپاره میکنه ولی گوشی میارم فیلم بگیرم ساکت میشه.
همه مون همین درگیری رو داریم😄
من امروز گیرش انداختم، از هفته های بالاتر میتونی راحتتر فیلمشو بگیری
من بالای صد تا فیلم دارم از تکون خوردنش شوهرم میگه همه اینا رو میخوای چکار اخه
من که هنوز حرکاتشو واضح حس نکردم وفی بزار هفتت بره بالا تر حرکاتش بیشتر بشه راحت تر میتونی فیلم بگیری
اره اره دقیقا میفهمم چی میگی😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.