۴ پاسخ

نه بابا پسرم ۳۳۵۰بود یک که میبستم یکم براش بزرگ بود ۲دیگه فک کنم ازهمون ۲ماهونیم به بالا خوب باشه

من به دخترم از ۴۵ روزگیش مولفیکس ۳ میبندم وزنشم الان ۶ کیلوئه
بر اساس این که چه سایزی بهش میخوره باید ببندین ولی فکر کنم ۲۰ روز تا ۴۰ روز جواب باشه سایز ۲
ولی یه چیزی بگم مولفیکس به نظرم اصلا خوب نیست جیش پس میده
من چون خریده بودم مجبور شدم استفاده کنم

دختر بزرگه من ۳۱۵۰ بود تا ۱۰ روزگی سایز ۰ مای بیبی بستم

3200باشه سایز1باید استفاده بشه تا ی ماه حداقلش

سوال های مرتبط