وااای پسر منم همیطوره حساسیت پروتئنی هم داره بدتر
صداش هم ناجور گرفته 😭
ببین تجربه من
دارو اگ میخوره سر وقت و طبق دستور بهش بده
حتما موقع شیر دادن سرش بالاتر از بدنش باشه
بعدی ک شیر خورد اروغ بگیر و حتما تا ۲۰ دقیقه بزارش داخل کریر یا اگه توی گهواره یا تخت میخوابه زیر سرش بلند باشه من ۲تا بالشت میزارم بعد ۲۰دقیقه بالشت دوم برمیدارم
اگه فاصله بین شیر خوردنش کم شد از حجم شیر کم کن اگ شیر خشکی هست مثلا اگ هر ۲ساعت ۶۰تا میدی وقتی فاصله زمانی اش کم میشه حجمش رو بکن ۳۰ ...این عددها برا مثال بود
پسر منم رفلاکس پنهان داره،با اینکه بعد شیر روشونم میگیرمش باز تو خواب سرفه داره،البته قبلش خس خس گلو و بینی داشت که شیرشو Ar گرفتم الان از اون جهت بهتره
رفلاکس تا ۶ ماهگی ادامه داره شایدم زودتر خوب شه
حتما بعد از شیردهی یه ربع حالت عمودی نگهش دار ، پسر من خیلی بهتر شد رفلاکسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.