برای شیو کردن نواحی از چی استفاده میکنید ؟

۱۰ پاسخ

منم دیگه ب فکراپلاسیون افتادم

اپیلاسیون میکنم

اپلاسیون نباید انجام بدین من موبر استفاده میکردم باردار شدم ژیلت میزنم بدنمم با دستگاه

من تا ماه قبل خوپم وکس میکردم اما دیگ اصلا پایین نمیبینم میخام این ماه برم اریشگاه برام وکس کنه دیگ هیچ جوره نمیشه

من از نوره استفاده میکردم ک دکتر‌گفت ضرر داره حالا با ژیلت واسه زیر بغل و بیکنی موم و اینا درد داره مخصوصا منکه ک زیر بغلم گود هست و بیکنیم خیلی پوست نازکی داره🤦🏻‍♀️🫥

اپیلاسیون،راحت و خوب،تا یک ماه راحتی

ژیلت ۵ تیغ، بدون حساسیته نرم ولطیف میکنه😁

من همین الان از حموم درومدم با ژیلت

من هم از ژیلت استفاده میکنم هم از کرم موبر،البته دکترم گفت میتونی استفاده کنی

سوال من هست

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری