وای منم انقد سختمه بذور ینی انقد خسته میشم ک وقتی از حموم میام بیرون انگار کوه کندم تا دو روز خسته ام
پماد موبر از داروخانه بخرید مخصوص دوران بارداری و بدون بو کل واژن و میشه باهاش زد فقط لبه های داخلی بهتره نزنید من خریدم خیلی راحت تراز ژیلته
خم نمیشم، برای پاهام ک رو صندلی حمام میشینم، برای بیکینی هم حالت نشسته پا باز میشینم روپنجه ها، راحت میزنم حتی شاید نگاه نکنم ذهنی میزنم با ژیلت
من سر پا میشینم شیو میکنم
من حفظی میزنم😁
حالا من ی بار ژیلت کشیدم نگو زخم شده خیلی ب خودم فشار اوردم خم و راست شدم بلند شدنی خون ریخت از پام من دست وپام میلرزید از ترس گفتم حتما خونریزی کردم
نه پرسیدم ایرادنداشت خیلی هم راحتره
از حفظ میکشم حالا هرچی زد 🤣
سلام بانوره خیلی راحتره
گاهی فک میکنم ب شوهرم بگم بیا بزن بعد میگم ن بابا سرد میشه منو اونجوری باپشم ببینه خودم ب زور شکممو میدم بالا جلو رو میزنم بقیرم ک رو هوا میزنم فقط
من الان مث قبل شیو میکنم یعنی تا هفته تو برسم دیگه نمیتونم راحت شیو کنم؟؟
من اپلاسیون میکنم از الان که به مرور کمتر میشه
واقعیتش همسرم انجام میده برام چون با آینه هم نتونستم
لوازم مورد نیاز
آینه
ژیلت
حیف اینهمه لیرز رفتن 😢😢😢
بنام خدا ..جلو آینه...خیلی راحته ...با ژیلت 😃😃فقط ازی ژیلتهای داروخونه بگیررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.