پشم درسته سنگینه ولی ارزش داره و کمتر بدنتون اذیت میشه و بو اصلا نمسده و حتما گرفتید برای داخلش کنار پشم ها داخل کیسه های چایی که توی یکبار هستن پودر ماشین یا صابونرنده شده بریزید هم جلوگیری از دفع حشره میشه هم بوی خوب میگیره چندوقت یکبار هم عوض کنین و پودر جدید بریزید و همیشه رختخواباتون مرتب میمونه
پشم سنگینه اصن خوب نیس نمیشه تکونش داد
برو از نزدیک ببین هر کدوم خوشت اومد بگیر
نه بو نمیده
من دارم پشم
خیلی سنگینه بابا
پشم من دارم اصلا خوب نیس سنگینه دردسر داره پنبه بهترین چیزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.