مامانا
اونجای دخترم دونه قرمز زده
یعنی از پوشک؟

۳ پاسخ

دختر من وقتی خودم یا خودش گرمی زیاد میخوریم اینجوری میشه

پماد نمیزنی؟؟؟ اگع پوشک جدید نزاشتی ،عرق سوز شده دیگ

وای دختر من زده بود بردمش دکتر کوربتریمازول داد حالا سوخته بد باز پوستش رفته نمی‌دونم چی بزنم کرم‌سوختیگی ماما بی بی میزنم اون پمادو میزنم بچم میسوزه آه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی