۸ پاسخ

رفلاکس شیرخشک فرزندپروری واکسن

عزیزم فک نکنم بشه چه اشکالی داره شیر خشک بخوره شیر خشکشو عوض کن شاید خورد

عزیزم واسه اینه ک خیلی شیرخشک بهش دادی
من همین بلا سرم اومد
دو روز بچم گشنگی کشید تا سینه گرف اونم با رابط سینه خیلی گریه کرد بدنش کم آب شد
من الان روزی فقط سه دفعه شیرخشک میدم ک اونم اگ غذای کمکی بیشتر بخوره دیگ نمیدم

اگه میخای برگرده بایدشیرخشک ندی بهش بزاری انقدرگشنش بشه تاسینتوبگیره

پسر منم از ۶ ماه به بعد دیگه اصلا سینه نگرفت
دکتر گفت بچه هایی که هم شیر مادر و هم خشک میخورن از ۵ ماه دیگه سینه رو ول میکنن
منم خیلی غصه خوردم که شیرمو نخورد وخشک شد ولی چه میشه کرد
از الان غذا بده بهش
من با غذا پسرم وزن میگیره

تو خواب بهش بده

شیرخشکش چیه

چرایهواینجورشده؟

سوال های مرتبط