دارو خوردی فولیکول داشتی ؟
کیست اندومتریوما دارید توی تخمدانتون. تخمدان راست هم به رحم چسبیده که ناشی از اندومتریوز هست. حتما سونوگرافی ترانس واژینال انجام بدید پیش کسی که کارش همینه. تو تهران چند نفر هستن که تخصص سونوگرافیشون اندومتریوز هست. برای بررسی وسعت درگیری و غیره. چیز مزخرفیه😓
انشالله که چیزی نیستش عزیزم
من سوال کردم چون چسبندگی برای افرادی که سزارین کردن ممکنه پیش بیاد
زایمان قبلیتون سزارین بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.