خانومایی که رحمتون دوشاخع جنسیت بچتون چی بود🫠

۲ پاسخ

من سپتوم رحمی بود عمل کردم برای من خیلی بلند بود گفت احتمال سقط مکرر وجود داره به نظرم پیگیرش باش حتما

یعنی چی دوشاخه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری