برای سونو ان تی که توی ۱۲هفته میریم جنسیت مشخص میشه؟

۶ پاسخ

من ۱۳ هفته رفتم مشخص شد و درست بود💙

برا من مشخص شد برا۸۰درصد مامانا مشخص میشه

نه عزیزم فقط احتمال میدن

نه مشخص نمیشه من هنوزم مشخص نیست

احتمالی میگن

ن من سیزده هفتع ام رفتم مشخص نشد🥲😂

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری