۷ پاسخ

درد نداره و شیرم زیاد میکنه،من خیلی راضیم
پسرم اوایل خوب سینم و میگرفت ،از یجایی ب بعد نگرفت دیگ،هرررکاری میکنم نمیگیره،سینم میره سمتش گریه میکنه،منم روزی چند بار میدوشم با شیشه بهش میدم

من کیکابو داشتم خوب بود
اولش ک پسرم سینه نمیگرفت میدوشیدم میخورد

من my380 دارم از دیجیکالا خریدم. خیلی خوب و راحته . چرا باید شیر رو کم کنه ؟ هرچی بیشتر سینه رو بدوشی شیرم بیشتر هم میشه.

من جوی میلک دارم راضیم

من bellababy دارم راضیم شیرمم کم نکرده هرروز استفاده میکنم

خیلی خوبه مارک doopser تا الن ک شیرمو کم نکرده و هر روز هم میدوشم

تصویر

من کیکابو دارم و خیلی راضی ام
نبابا چرا درد بیاد مث مک زدن بچست

سوال های مرتبط

مامان فندقم 👼❤️✨ مامان فندقم 👼❤️✨ ۹ ماهگی