درد نداره و شیرم زیاد میکنه،من خیلی راضیم
پسرم اوایل خوب سینم و میگرفت ،از یجایی ب بعد نگرفت دیگ،هرررکاری میکنم نمیگیره،سینم میره سمتش گریه میکنه،منم روزی چند بار میدوشم با شیشه بهش میدم
من کیکابو داشتم خوب بود
اولش ک پسرم سینه نمیگرفت میدوشیدم میخورد
من my380 دارم از دیجیکالا خریدم. خیلی خوب و راحته . چرا باید شیر رو کم کنه ؟ هرچی بیشتر سینه رو بدوشی شیرم بیشتر هم میشه.
من جوی میلک دارم راضیم
من bellababy دارم راضیم شیرمم کم نکرده هرروز استفاده میکنم
خیلی خوبه مارک doopser تا الن ک شیرمو کم نکرده و هر روز هم میدوشم
من کیکابو دارم و خیلی راضی ام
نبابا چرا درد بیاد مث مک زدن بچست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.