۴ پاسخ

عزیزم وقتی انقباض هر ده دقه شد یعنی تا سه سانت یا جهار سانت باز شدی که وقت خوبی برای بیمارستان رفتنه

اگه میگره ول میکنه و مرتب هر چند دقیقه میگیره درد زایمان فردا تا جای دکترت برو معاینه کنه

اگه واقعا درد داری بچه هم خودشو سفت می‌کنه خیلی برو بیمارستان ی آن اس تی بده

بچه هم خودشو سفت میکنه؟

سوال های مرتبط