اپلیکاتور بزار سر پماد و پماد فشار بده تا اپلیکاتور کامل پر بشه بعد بخواب به کمر یعنی طاق باز بخواب بعدش اپلیکاتور یک سومش یواش یواش وارد واژنت کن آروم آروم خالیش کن
سر پمادو باز کن اپلیکاتور سرشو بزار رو پماد اون میله سفیدو از داخلش بکش بالا بعد پمادو فشار بده پر بشه توش بعد اندازه یک بند انگشت وارد واژن بکن اون میله سفیدو فشار بده به سمت داخل مثل سرنگ پماد خالی شد در بیار از پد هم استفاده کن لباس زیرت کثیف نشه برگه راهنمای داخلشم ببین توضیح داده
اپلیکاتور نداره؟
با انگشت بزن
تو بارداری میشه استفاده کرد ؟
باید پماد بزنی اینجات یا هر جا بعد چند دقیقه بشوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.