یعنی لقاح انجام میشه
هورمون بارداری هم ترشح میشه گاها ک بی بی چک یا ازمایش مثبت بشه
ولی ب مرحله کیسه بارداری نمیکشه و سقط میشه
اکثرا هم روز موعد یا یکی دو روز بعد موعد پریودی میاد
درد اونقدری مث اونایی که کیسه تشکیل شده نداره
فقط چون دیواره یکم بیشتر ضخیم شده بود خونریزی یکم بیشتره
ب دلیل مشکل ژنتیکی( ن اینک شما مشکلی داشته باشین، سلول لقاح یافته طی تقسیم شدن ی اشتباهی انجام میده یا تشخیص میده اسپرم مناسبی انتخاب نکرده یا هرچیزی ک خود بدن تشخیص میده مناسب نیس دفع میکنه)
ضعیفی تخمک و اسپرم
بتا مثبت ازمایش مثبت بی بی چک ک پررنگ نمیشه بتا افت میکنه سقط میشه خود یخود ساکم دیده نمیشه قبل ۵ هفتگی سقط میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.