۵ پاسخ

احتمالا بعدی که بچه دوم دنیا اومده اینطوری شده و بچه دوم‌رو رقیب خودش میدونه
توی عالم‌خودش فکر میکنه بچه دوم جاشو گرفته و مامان باباش دیگه دوستش ندارن یا بهش توجه نمیکنن
سعی کنید بیشتر لی لی به لالاش بذارید توجه کنید بهش یا خودت درگیر بچه هستی باباش به پسرت برسه که فکر نکنه درگیر هستید دیگه اونو یادتون رفته یا وقتی بچه خوابه برو پیش پسرت نازش کن غذای که دوس داره براش ببر

منم همینم شب میخابه دوباره نصف شب گاهی پامیشه گریه شدید آروم نمیشه میبرمش بیرون تا بخوابه کاش فقط این بود بد غذا و غذا نخوردنش منو پیر کرده

بیشتر شاید حسودی میکنه

گوشی دستش نمیدین عزیزم؟
بعضی پسرا به خاطر گوشی بازی پرخاشگر میشن
ولی اصولا وقتی با دلیل و منطق قانع کننده ی بچگانه باهاش حرف بزنی قانع میشه اصولا

بعد از بچه ی دوم اینجوری شده؟

سوال های مرتبط