اره چون دارو خوردی امکان بارداریت زیاده استرسم نداشته باش الانم بیبی چک بهش اعتمادی نیست بزار ۴روز دیگه ان شاالله پریود نمیشی،بزن
سلام عزیزم زیر نظر کدوم دکتری و چندین دوره استفاده از داروته؟
انشاللهههه ک هستی
منم لتروزول خوردم بارداری اولم شد
ولی اصلا استرس خوب نیستا اروم و بیخیال باش. از ذهنت دور کن بمون فردا پس فردا بزن
علائم چی داری گلم. ؟؟؟من این ماه چهارم هست که استفاده کردم لتروزل و امپول زدم.چهارروز تاخیرم.
بله ممکنه باردارباشی
صبر کن یه دوروز دیگه بگذره بعد تست بزن انشالله ک گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.