من از ۶ونیم دادم یکی رو کامل میخورد له کردم
بچم رفته تو ۷ دکتر گفت پوست بکن بریز تو غذاش
از ۶ ماه به بعد داهل فرنی ، اتمیل ، تو هرچی میتونی بدی
از هفته دوم ۸ماهگی
من از 5ماهگی یک سومشو تو فرنیش به میکردم میدادم
فرنی خالی رو نمیخورد🥲
خرما منبع خوبی از مواد مغذی است، اما به دلیل داشتن قند بالا، باید در دادن آن به نوزادان احتیاط کرد. به طور کلی، توصیه میشود که دادن خرما به نوزادان را تا پس از ۹ ماهگی به تعویق بیندازید.
قبل از دادن خرما یا هر غذای جامد جدید دیگری به نوزاد خود، حتماً با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید. پزشک با توجه به شرایط سلامتی و رشد نوزاد شما، بهترین زمان و مقدار مصرف خرما را تعیین خواهد کرد.
هنگامی که پزشک اجازه داد، خرما را به صورت پوره یا له شده به نوزاد خود بدهید تا خطر خفگی کاهش یابد. همچنین، با مقدار کم شروع کنید و علائم آلرژی یا ناراحتی گوارشی را در نوزاد خود زیر نظر بگیرید
من نزدیکای هفت دادم تو فرنی صبحونش سه روز تست گرفتم
بعد دیدم انگار گرمیش کرد یه سه هفته ندادم باز دوباره بعدش دادم اوکی شده بود
از ۷ماه
داخل فرنی و حریره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.