سلام ازمایش تیرویید چندساعت ناشتایی داره؟

۹ پاسخ

من ۱۵ ساله تیروئیدم کم کاره همش یه پام ازمایشگاس یه پام مطب دکتر قطعا باید ناشتا بود صبح ازمایش
نمی‌دونم اینا ک میگن تیروئید ناشتایی نداره رو چ حساب میگن😑

اگه اشتباه نکنم از شام دیگه چیزی بعدش نخور تا موقعهازمایشت

من ک ناشتا نبودم دادم

من همیشه بدون ناشتامیرم

تیرویید ناشتایی نداره عزیزم من تو ازمایشگاه هستم

ناشتایی نداره صبح صبحونه نخور قرص تیروئید بخور آزمایش بده

کن امروز دادم 12 ساعت بود ناشتا بودم
تو آزمایشگاه هم پرسید ازم چند ساعت ناشتا بودم

۸ ساعت باید هیچی نخوری

نداره ناشتایی اصلا
ولی باید مرکز هسته ای بدی تست ک درست باشه اگر خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی