۹ پاسخ

عزیزم خدا برات حفظش کنه چه نانازه

خوبه ماشالله

من دخترم الان ۶.۵
ولی جرا همه به من میکن خوبه وزن و قدش
قدشم ۶۴

من دخترم ۲ ماهگی ۶۸۰۰بود

ماشاءالله دختر شما که هم قدش هم وزنش از بچه من که ۵ ماهش هس بیشتره

بهداشت چی حالیشونه آخه🤦‍♀️ خیلی هم خوبه ماشالله

ای‌جانم چقدم عروسکه ماشالا😍😍 ۴ ماهو تموم کرده؟

خوبه که وزنشم از نرمال بالاتره ماشالا

وا من قد دخترم۶۳ بود تو نمودار زده خیلی بالاتر از حد نرمال به چذت و پرتای بهداشت گوش نکن

سوال های مرتبط