۱۵ پاسخ

اي خدااااا😍😍موهاش دردش نمياد؟؟

نسبت به تولدش که عالیه،خیلی ام بانمکه😍

نشستن رو زود شروع نکردی عزیزم؟؟؟

هم وزن دختر من دنیا اومد
البته دختر من بعد ده روز شد۲۵۰۰
واکسن دوماهگی ۶۴۰۰بود
پری روز ۷۲۰۰بود
پری روز رفت تو سه ماه

عزیزم لباسشو از کجا خریدی

ماشاالله خوبه دیگه
ولی چرا نشوندیش زود نیست؟؟

وزنش خوبه

من مولتی ویتامین دادم آد ندادم دکترگفت بهتر

چه موهاشو آب و جارو کرد🫣🎀😍روزت مبارک

ماشاالله خدا حفظش کنه 🌷😍

عالیه

ای خدا عروسک
وزن تولدش دقیقا مثل پسر منه پسر منم دوماهش فک نکنم 4300بیشتر باشه هنوز نکشیدم

پس من ۴ ماهگی وزن ۶۸۰۰ .قد ۶۲
.خوب بود خداروشکر 🤲🤲

ماشاالله بهش خوبه همه چیزش خودتو درگیر نکن مرتب آ د بهش بده

خوبه خداحفظش کنه🥰

سوال های مرتبط