این لکه بینی سزارین تا کی ادامه داره؟ 😑😑😑

۷ پاسخ

دور سر بچه اتون چنده

سلام عزیزم دکترتون گفت بود تو سونو بطن سرش9/9هست الان خوبه خدایی نکرده مشکلی پیش نیومده لطفاً جواب بدین دکتر منم به من گفت بعد بدنیا اومدن دورسرش از 34/شده37الان‌که 25روزکی اینقدر شد

منم امروز ۴۰ روز شد ولی لکه کم دارم

مال من تازه تموم شده ولی یک حالت ابکی ژله ای خارج میشه بدم میاد 😵‍💫

من کم شد اما تا چهل روز بود

بدن ها متفاوت مال من حدود ۷۰روز شد

من هنوز هم دارم

سوال های مرتبط