من هر دو س ساعت مگروجایی بدم نشه زودتر عوض کنم چ جیش کنه چ پیپی چ خالی باشه عوص مبکنم چون خود پوشک خالی هم خوب نیست بدم میاد پوستش رو اذیت میکنه خصوصا این مولفیکس لعنتی
اگر شیر خودت رو میخوره عادیه
بعد مونده به مارک مای بی بی من ببم سبز مای بی بی هانیز استفاده کردم برای پسرم هر کدوم یه طور هستن
من تا سه ماهگی هر سه ساعت اینقدر سنگین میشد فک کنم ۳ بار جیش می کرد ولی الان یه ماهه ادرارش کم شده نمی دونم چرا
شیر خشک جیش زیاد داره چون آبه شیر مادر گمتره
هرچی سن بچه بالاتر میره کمتر خیس میکنه پوشکشو من تا دوماهگی روزی هفت یا هشت بار از سه ماهگی روزی ۴بار زیادم خیس نمیشه
من دو ساعت گاهی یه ساعت زیادش چهار ساعت خیلی شاشش زیاده
منکه هر ۲ یا ۳ ساعت عوض میکنم همیشه هم پوشکش سنگینه
پیپی که سریع عوض میکنم ولی جیشش همو سه چهار ساعت صبح تا ظهر اگه بیدار باشه دو ساعتی هم عوض میکنم چون زیاد جیشمیکنه
بستگی به سنگین و پر بودنش داره هر سه ساعت یا 4... پسر من گاهن پی پی نداره همون ادرار پر دیگه عوض میکنم
دختر منم کم جیش میکنه
دختر منم هر ۴ ساعت عوض میکنم خیلی سنگین نیست پوشکش ولی اونجوریم نیست که بگم جیش نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.