۹ پاسخ

مگه میشه حواسشونو پرت کرد دختر منکه یادش میمونه تا چیزی که میخاد نشه قهر میمونه

نگو نگووو من دیگه دیوونه شدم

همشون مث هم لجباز گریه میکنن تو این سن

حرف میزنن بچه های شماها ...وای بچه من هنوز حرف هم نمیزنه خیلی بدترر؟

دختر من ک هر چی دید میخواد حتی اگه مثل همونم داسته باشه خسته شدم ب خاطر همین بیشتر جاها نمیرم ی خرید ساده هم نمی تونم برم ب نظرتون این ی دورس میگذره یا ن ادامه داره ؟

من دوماهه درگیر همین گریه هام

واقعاااادوران بدیه فکرکن یه شوهرسرطانم داشته باشی دیگه تمومه همین الان انقدرکفر کردم که نگوآرزوی مرگ دارم دیگه کشش ندارم بخدا

خیلی دوران بدیه کلافه سدم بخدا

یه چیز جذاب تر بهش پیشنهاد بده ک اونو فراموش کنه

سوال های مرتبط