خانما حس سنگینی دارم به زور نفس میکشم طبیعیه ؟🫨🥺

۲ پاسخ

من بعضی وقتا میگم ب خودم اکسیژن وصل کنممممم

بیای هفتع های بالاتربدترع من الان حس میکنم میخام بترکم انقدشکمم سنگینه دارم خفه میشم😢خدارحم کنه ماه اخرو😢

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی