دخترا میخام فردا برم آنومالی برام دعا کنید همه چی خوب باشه 🥲🌼

۱ پاسخ

خدارو قسم به عظمتش فردا که میری همه چی بچه سالم خوب باشه واسه همه مامانا♥️

سوال های مرتبط