۴ پاسخ

چون شیر کافی دریافت نمیکنه و شیرت کمه برا همین کلافه میشه

رفلاکس نداره؟ دختر منم میگیره ۴ تا مک میزنه در میاره میکشه عقب بعد دوباره میگیره ولی گریه نمیکنه

دختر منم امروز اینجوری شده😑

سوال منم هست.

سوال های مرتبط