۱ پاسخ

برای من تو ۳۷هفته انقباض شد با لگد زد کیسه ابمو پاره کرد بچه زایمان کردم الان تو هفته ی شما تشخیص اینکه انقباضه سخته چون جاش هم تنگ شده اگه استرس داری فردا برو ان اس تی بده

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی