۳ پاسخ

خاهرم من ۲سال عمل کرده
عالی شده.
ن مشکل تنفسی داره ن ظاهری

خواهرم بهمن ماه عمل کرد دختر عموم و زنمومم عمل کردن به نظرم نرو
چون همشون نفسشون صدا میده بعد عمل
یه کوچولو هم همشون کجی دارن بعد عمل من کارشو دوست ندارم بازم سلیقه ایه

عمل چی؟

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی وحسنا مامان سیدعلی وحسنا ۶ ماهگی